سایت در حال بروز رسانی

به زودی می آییم

سایت در حال بروز رسانی

به زودی می آییم

سایت در حال بروز رسانی

سایت مخصوص مهندسین
http://m-omran.blog.ir

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی والیبال ایران؛ کری خوانی زیر تور کوبیاک و موسوی در لهستان پررنگ ترین صحنه ای بود که از بازی های خارج از خانه ایران در لیگ جهانی برای هواداران ایرانی به ثبت رسید تا در سفر عقاب ها به تهران همه نگاه ها به سمت کوبیاک، کاپیتان جنگنده لهستان باشد. بازیکنی که در بدو ورود به ایران با اعلام اینکه او و هم تیمی هایش هیچ ترسی از جو سالن آزادی ندارند با واکنش هواداران ایرانی مواجه شد و همه منتظر بودند او پاسخش را در زمین بگیرد اما ستاره لهستان نشان داد که حرفه ای تر از این حرفهاست.





او علاوه بر عملکرد فنی فوق العاده خود در زمین، در جنگ های روانی زیر پوستی این بازی هم بسیار موفق عمل کرد و یک تنه حق و حتی چیزی بیشتر از حق تیمش را از حریف، هوادارنش و حتی داور مسابقه گرفت. اگرچه او ظاهرا به چهره منفوری بین والیبال دوستان ایرانی تبدیل شده اما گاهی لازم است حریف را هم ستود، حتی اگر باعث شکست تیم ملی کشورت باشد.





کوبیاک شب گذشته فراتر از ستاره بود، او لحظه ای تردید به خود راه نداد و تا لحظه آخر جنگید چیزی که ملی پوشان و حتی هواداران ایرانی انجام ندادند. برخوردهای به موقع با تصمیمات داوری، شادی های روحیه بخش در کنار عملکرد فنی فوق العاده این ستاره او را به چهره نخست دوگانه ایران و لهستان تبدیل کرد تا او شادترین بازیکن لهستان پس از دشت غنیمت 4 امتیازی از جهنم آزادی باشد.

منبع

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی