سایت در حال بروز رسانی

به زودی می آییم

سایت در حال بروز رسانی

به زودی می آییم

سایت در حال بروز رسانی

سایت مخصوص مهندسین
http://m-omran.blog.ir

برای ورود باید وارد لینک زیر شوید

http://forms.atnanews.ir/embed.php?id=22738



نظرات  (۵)

سلام من خیلی دوست دارم بیام برنامتون ولی من همراه اول دارم و نمیتوانم از طریق # 780* ثبت نام کنم باید چیکار کنم ؟

سلااااااااااام آقای رامبد جوان من خیلی شما رو دوس دارم همچنین برنامتونو ازتون خاهش میکنم کاری کنین من بتونم بیام تو برنامتون شده از اینجا میام تهران ولی خاهشا کاری کنین که بیام با تشکر از شما
پاسخ:

سلام دوست عزیز

لطفا با گوشیت با شماره ی غیر همراه اول ستاره هفت هشتاد مربع رو شماره گیری بعد عملیات ثبتنام رو انجام بده

# 780*

سلام من علیرضا رحیمی هستم میخواهم خواش کنم که در برنامه شرکت کنم ۸۸۴۳۹۳۹۳شماره منزل
پاسخ:

با گوشیت ستاره 780 مربع رو بگیر بعدش برو تو بخش خندوانه ثبتنام کن.


این که ویژه دانشجویان دانشگاه علامه طبابطبائیه
  • مهدی اصغری
  • ایول

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی