سایت در حال بروز رسانی

به زودی می آییم

سایت در حال بروز رسانی

به زودی می آییم

سایت در حال بروز رسانی

سایت مخصوص مهندسین
http://m-omran.blog.ir

به نظر شما کنکور امسال چه طور بود؟

لطفا نظرات خودتون رو بنویسین

هتما اسم رشتتون رو بنوییسید

نظرات  (۸)

سلام امسال کنکور 94انسانی بسیا بسیار بد بود هم از نظر سوالات هم سهمیه هم شرط معدل هم ظرفیت دانشگاه ها وقعا بد سالی بو د
به نظر منم کنکور امسال خیلی سخت بود
پاسخ:
اره همین طوره مخصوصا برای رشته ریاضی ولی واسه انسانی می گن کنکور خوبی بود.
سلام
ب نظر منم امسال سوالات متفاوت و سخت بود با وجود اینکه من خونده بودم اما برام سخت بود .
 به هر حال امیدوارم همه موفق بشن
رشتم هم ریاضیه
پاسخ:
انشا ا...

سخت بود
Sakht booooooooooodddddddddd
Kheyli sakht boooooooooooooddddddddd
به بخشید که رشتمو ننوشتم من هنر شرکت کردم
با سلام
کنکور امسال خیلیییی آسون و قابل انتظار من بود
حدس میزدم واسه خیلیی ها سخت باشه
من تلاشمو کردم و میدونم موفق میشم
پاسخ:

امیدوارم موفق بشی و از اونایی نباشی که فقط بلوف میزنن.

ننوشتی چه رشته ای هستی که؟

آره منم موافقم
چون من کنکور های 5 سال قبل رو دادم.هیچ شباهتی با این کنکور نداشت
تنها درسی رو که خوب زدم فقط دینی و زبان بود
رشتمم ریاضی هست
پاسخ:
انشاا.. رتبه خوبی بیاری

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی