سایت در حال بروز رسانی

به زودی می آییم

سایت در حال بروز رسانی

به زودی می آییم

سایت در حال بروز رسانی

سایت مخصوص مهندسین
http://m-omran.blog.ir

متن مناجات زیبای سرگشته با صدای حسین کشتکار

منم سرگشته‌ی حیرانت ای دوست   کنم یک باره جان قربانت ای دوست

تنـــی نـــاسـاز شـوق وصـل کـویت    دهم سر بر سـر پیمانت ای دوست

دلــی دارم در آتــش خـــانه کــــرده   میـــان شعـــله هـــا کـاشانه کـرده

دلـــی دارم که از شــــوق وصـــالـت     وجـــودم را ز غـــم ویـــــرانه کــرده

مـــن آن آواره‌ی بشــکسـته حــالـم   ز هجـــرانت بـــتـــــا رو بـــــر زوالـم

منــم آن مـــرغ ســـرگــردان و تنهـا    پریشــان گشته شد یکبـــاره حـالم

سـحـر ســـر بـــر سـرسجاده کردم    دعــــایی بهــــر آن دلـداده کـــــردم

زحسرت ساغر چشمانم ‌ای دوست    لبـــانت یکســـره از بــــاده کــــردم

دلا تــا کـــی اسیـــر یـــاد یـــــــاری   ز هجــــر یــــار تـــا کــی داغـــداری

بگــو تـــاکــی ز شــوق روی لیـــلی      چـــو مجنـــون پـــریشــان روزگـاری

پـــریشـــانم پــریشـــان روزگــــــارم     مــن آن ســرگشته ی هجــر نگارم

کنــــون عمـــریست بـا امید وصـلت   درون سینـــه آســـــایــش نــــدارم

ز هجـــرت روز و شـب فــریـــاد دارم   ز بیدادت دلـــی نـــــاشــــــاد دارم

درون کوهــســـار سیـنـه ی خــــود     هـــزاران کشـــته چـون فـرهاد دارم

چـــــرا ای نــــازنیــنم بـــی وفـــایی      دمـــا دم بــــا دل مـــن در جفــایـی

چــــرا آشـفــته کــــردی روزگــــــارم      عـــزیــزم دارد این دل هـــم خدایی

مناجات و درد دلی بود با امام زمان (عج)

دانلود

حجم: 5.2 مگابایت

کیفیت: 128

نظرات  (۱)

بسیار جالب بود ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی