سایت در حال بروز رسانی

به زودی می آییم

سایت در حال بروز رسانی

به زودی می آییم

سایت در حال بروز رسانی

سایت مخصوص مهندسین
http://m-omran.blog.ir

۵ مطلب در مهر ۱۳۹۴ ثبت شده است

دانلود آهنگ و مداحی بسیار زیبای بوی سیب با صدای مهدی عبدلی از آلبوم ماه غریب با کیفیت بالا از دو سرور به همراه متن آهنگ بوی سیب

مدت زمان 9 دقیقه

کیفیت:128

حجم 9مگابایت

دانشجوآنلاین: اگر دانشجوی کارشناسی ارشد هستد، احتمالا تا به حال به فکر تهیه یک مقاله ISI بوده اید. فرقی نمی‌کند هدف‌تان از این کار چیست؛ یکی به دنبال ادامه تحصیل در مقطع دکتراست و برای روز مصاحبه به این مقاله ها نیاز دارد، یکی علاقه دارد در یک زمینه خاص تحقیق و پژوهش و حضور داشته باشد و یا حتی در سمینارهای بین المللی شرکت کند، یکی هم به دنبال این است که اسمش در مجلات ISI ثبت شود.

دانشجوآنلاین: اگر دانشجوی کارشناسی ارشد باشید و مقاله آی اس آی داشته باشید حتما می دانید نانتان برای ورود به مقطع دکتری در روغن است و می توانید به راحتی خوردن یک لیوان آب خنک مصاحبه دکتری را طی کنید. غیر از این هم که باشد نوشتن مقاله آی اس آی معنی اش این است که شما در رشته خودتان بسیار موفق بوده اید و حتی توانسته تولید علم هم بکنید. اما واقعا مقاله آی اس آی چیست؟ آیا نوشتن مقاله آی اس آی یعنی رسیدن به آخر خط دانش و علم در یک رشته. یا اینکه این تنها یک استاندارد برای انتشار مقاله در سطح بین‌المللی است؟

با سلام یه نویسنده مجرب و اینکاره میخپام که مطلب بذاره اگه دوست داریم در بخش نظر بنویسید.