سایت در حال بروز رسانی

به زودی می آییم

سایت در حال بروز رسانی

به زودی می آییم

سایت در حال بروز رسانی

سایت مخصوص مهندسین
http://m-omran.blog.ir


سرگروه تیم ملی والیبال ایران گفت: حساسیت مسابقه به گونه ای بود که برد و باخت نقش مهمی در رده بندی دو تیم داشت و با کمک مردم موفق به شکست لهستان شدیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، سعید معروف در نشست خبری بعد از نخستین دیدار تیم های ایران و لهستان در هفته هفتم لیگ جهانی که سه بر دو به سود ایران تمام شد، افزود: لهستان خیلی بهتر از لهستان دور رفت بازی کرد. این تیم مقابل ایران مشکل نداشت و کاپیتان این تیم نیز اذیتمان کرد.

وی با بیان اینکه برد و باخت این مسابقه خیلی مهم برای رده بندی دو تیم در صعود بود، گفت: به همین دلیل کارایی خوبی نداشتیم و وقتی همه فکر می کردند بازی تمام شده به مسابقه برگشتیم و پیروز شدیم.

معروف تاکید کرد: خوشبختانه در ست پنجم نیز مردم کمک زیادی کردند و موفق به شکست لهستان قهرمان جهان در سال ۲۰۱۴ شدیم.

سرگروه تیم ملی والیبال ایران در باره اعتراض های ست پنجم این مسابقه گفت: بازی در پوئن های حساس پیگیری می شد و درخواست لهستانی ها عملی نبود و نباید اینقدر وقت ماگرفته می شد و اعتراض ما به موقع و به جا بود.

تیم ملی والیبال ایران در نخستین مسابقه خود در هفته هفتم لیگ جهانی موفق به شکست سه بر دو لهستان شد. دومین مسابقه دو تیم ساعت ۲۱ روز یکشنبه هفتم تیرماه برگزار می شود.


تاریخ درج مطلب: ۱:۴۹۱۳۹۴/۴/۶

منبع: iranvolleyball.com


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی