سایت در حال بروز رسانی

به زودی می آییم

سایت در حال بروز رسانی

به زودی می آییم

سایت در حال بروز رسانی

سایت مخصوص مهندسین
http://m-omran.blog.ir

بایزید بسطامی-یکی از عرفای بزرگ-را پرسیدند:

-این مقام ارزشمند را چگونه یافتی؟

گفت:

-شبی،مادر از من آب خواست. نگریستم؛آب در خانه نبود. کوزه برداشتم و به جوی رفتم که آب بیاورم. پس با خویش گفتم :«اگر بیداش کنم، خطاکار خواهم بود.»

آنگاه ایستادم تا مگر بیدار شود.

هنگام بامداد ، او از خواب برخاست؛

سر بر کرد و پرسید:

-چرا ایستاده ای؟!

قصّه را برایش گفتم.

او به نماز صبح ایستاد و پس از بجای آوردن فریضه،دست به دعا برداشت و گفت:

-خدایا! چنانکه این پسر را بزرگ و عزیز داشتی،اندر میان خلق نیز ، او رابزرگ و عزیز گردان!

بستان العارفین

نظرات  (۱)

  • میســــــــ مهســـا
  • به سلامتی همه مامانای گل.

    مرسی که اومدی.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی