سایت در حال بروز رسانی

به زودی می آییم

سایت در حال بروز رسانی

به زودی می آییم

سایت در حال بروز رسانی

سایت مخصوص مهندسین
http://m-omran.blog.ir

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی والیبال ایران؛ تیم های ملی والیبال ایران و لهستان از ساعت 21 امشب ( جمعه) در چارچوب نهمین دیدار خود در مرحله مقدماتی لیگ جهانی در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران به مصاف یکدیگر رفته اند و هر دو تیم تاکنون یک ست را در تابلوی نتایج به سود خود رقم زده اند.



* تیم ملی والیبال کشورمان در ست نخست با ارائه بازی بهتر موفق شد با امتیاز 25 بر 21 به برتری دست یابد.



* لهستانی ها اما در ست دوم با آشنایی بیشتر نسبت به جو سالن موفق شدند نبض بازی را در دست گرفته و با امتیاز 23 بر 25 به برتری دست یابند.



* بارتوژ کورک فوق ستاره لهستانی از روی نیمکت به نظاره بازی هم تیمی های خود نشسته و با گرفتن گوش های خود نسبت به جو کر کننده آزادی واکنش نشان می دهد.



* در جریان ست نخست این دیدار مجتبی میرزاجانپور، دریافت کننده جوان تیم ملی والیبال کشورمان دچار مشکل تنفسی شد و زمین بازی را ترک کرد. پس از خروج وی فرهاد قائمی جانشین او شد. میرزاجانپور هم اکنون وضعیت مساعدی دارد و از روی نیمکت بازی سایر هم تیمی های خود را تماشا می کند.



* کوبیاک در صحنه ای از بازی نسبت به رای دواران اعتراض داشت و با فریادهای عصبی نسبت به این موضوع واکنش داشت که این رفتار او با واکنش کواچ همراه شد.



* در ست دوم این دیدار داور مسابقه از کاپیتان ایران خواست که به افرادی که زمین را تمیز می‌کنند تذکر بدهد و در ادامه معروف به یکی از افرادی که این کار را انجام می‌داد آموزش داد چطور این کار را انجام دهد!



* اشتباه مسئولان ویدئو چک در انتخاب صحنه مورد نظر در ست دوم به سود لهستانی ها تمام شد تا کواچ نسبت به این موضوع شدیدا واکنش نشان دهد.



* عادل غلامی در ست دوم به شدت نسبت به تصمیم داور اعتراض کرد که با تذکر معروف آرامش خود را از سرگرفت.



* سعید معروف در میانه ست دوم از داور خواست توپ بازی تعویض شود که این خواسته او انجام شد



* 5 هوادار ترکمنی با پوشیدن لیاس های محلی خود در میان هواداران حضور دارند و تیم ملی والیبال کشورمان را تشویق می کنند.



*در امتیاز 21 که لهستان به دست آورد کادرفنی ایران درخواست ویدئو چک کرد اما داور نظر ایران را رد کرد که این مسئله با اعتراض کواچ همراه شد. هواداران هم از تصمیم داور خشمگین شدند و به شدت اعتراض کردند.



*کادرفنی و بازیکنان تیم ملی نوجوانان ایران، آرش میر اسماعیلی و پرویز برومند نیز در سالن آزادی حضور دارند.

منبع

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی