سایت در حال بروز رسانی

به زودی می آییم

سایت در حال بروز رسانی

به زودی می آییم

سایت در حال بروز رسانی

سایت مخصوص مهندسین
http://m-omran.blog.ir

عروسک محبوب این روزها کسی نیست جز جناب خان ، عروسک محبوب برنامه خندوانه با دیالوگهای شاد و زیبا


عروسک «جناب خان» با صداپیشگی محمد بحرانی این روزها یکی از پرطرفدارترین شخصیت های برنامه «خنداونه» رامبد جوان تبدیل شده است.



وقتی که پوستر «کوچه مروارید» روی شیشه سوپرمارکت‌ها جا خوش کرد، دیدن اسم محمد بحرانی به عنوان یکی از صداپیشگان این سریال شبکه نمایش خانگی، توجه همه را جلب کرد.

«کوچه مروارید» نخستین سریال عروسکی شبکه خانگی بود که در آن عروسک‌های مختلفی نقش بازی می‌کردند. یکی از آن عروسک‌ها همین «جناب خان» با صداپیشگی محمد بحرانی بود. عروسکی لبو فروش با لهجه جنوبی که مثل همه مردم جنوب ایران خوش قلب و خوش سخن است.

اگرچه سعید سالارزهی کارگردان «کوچه مرواریدش» کارش فعلا ادامه پیدا نکرده است اما رامبد جوان که بازیگر این مجموعه بود، از بین تمام عروسک‌ها، جناب خان را برداشت و با خود به خندوانه آورد تا با آن صدای بم و لهجه جنوبی‌اش میهمان هر شب خانه‌های مردم شود.

جناب خان، با آن استندآپ‌ها کمدی هایش، هر بار وارد چالشی کلامی با رامبد جوان می‌شود. او که حتی از شنیدن اسم «رامبد» و «خندوانه» هم تعجب می‌کند، حالا به یکی از بخش‌های جذاب برنامه خنداونه تبدیل شده است.

محمد بحرانی که پیش از این او را با صداپیشگی «ببعی» و البته «آقوی همساده» مجموعه کلاه قرمزی می‌شناختیم حالا با جناب خان هم نشان داده که کارش را خوب بلد است.

مهم‌ترین خصوصیت کاری او این است که جناب خان به هیچ وجه ما را یاد هیچ کدام از عروسک‌های محبوبی که بحرانی صداپیشگی آنها را بر عهده داشته نمی‌اندازد.

بازی بداهه او در قالب این عروسک و آهنگ‌های بندری که در برنامه خندوانه می‌خواند حالا باعث شده است که بدون جناب خان برنامه شبانه رامبد جوان حتما چیزی کم داشته باشد.

این طور که جناب خان پیش می‌رود باید منتظر حضور بیش از پیش او در این برنامه باشیم. عروسکی که احتمالا حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت و می‌رود تا در حافظه تاریخی ایرانیان، به عنوان یکی از عروسک‌های محبوب دهه نود جا خوش کند.

منبع

نظرات  (۱)

  • مژگان معرف
  • با سلام و خسته نباشید به گروه
    برنامه جناب خان عالی.کاشکی بیشتر بشه ممنون
    پاسخ:

    حتما

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی