سایت در حال بروز رسانی

به زودی می آییم

سایت در حال بروز رسانی

به زودی می آییم

سایت در حال بروز رسانی

سایت مخصوص مهندسین
http://m-omran.blog.ir

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، دیدار حساس یکشنبه شب ایران و لهستان مورد توجه ویژه سایت رسمی فدراسیون جهانی والیبال قرار گرفته است. FIVB با پرداختن به این دیدار سوال کرده که آیا تیم ایران قادر است بار دیگر لهستان را با شکست مواجه کند؟


در این گزارش آمده است: ایران می‌تواند جای لهستان را در رده دوم جدول گروه B بگیرد و این در صورتی است که پیروزی ۳ بر یک را رقم بزند. ایرانی‌ها امیدوار هستند، برای دومین بار به جمع شش تیم برتر راه یابند. آنها در فصل گذشته رده چهارم لیگ جهانی را کسب کردند. تیم ایران پنج برد پیاپی را بعد از چهار باخت در شروع فصل کسب کرد که یک رکورد برای آنها به حساب می‌آید. رکورد قبلی ایران چهار برد متوالی بود که در سال ۲۰۱۴ بدست آمده بود.


شهرام محمودی امتیازآورترین بازیکن ایران است. این بازیکن با کسب ۱۳۰ امتیاز در سطح اول پس از بارتوژ کورک ۱۷۵ امتیازی و متئو اندرسون ۱۳۲ امتیازی قرار دارد.


لهستان به دنبال نخستین حضور خود در جمع شش تیم نهایی پس از سال ۲۰۱۲ است. در آن سال لهستان اولین قهرمانی خود را کسب کرده بود. آنها فصل ۲۰۱۵ را با چهار پیروزی مستقیم آغاز کردند و سپس دو بازی را به آمریکا باختند. بارتوژ کورک رهبر تیم لهستان است که تاکنون ۱۷۵ امتیاز را به تنهایی کسب کرده است.

نظرات  (۲)

ان شالله که میبریم بازی رو 
پاسخ:
انشا ا...
سلام .وبلاگ خیلی خوبی داری.یه سری هم به وبم بزن.تبادل لینک موافق بودی خبرم کن.نظرم یادت نره.راستی اگه خواستی نویسنده هم بشی باز خبرم کن.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی