سایت در حال بروز رسانی

به زودی می آییم

سایت در حال بروز رسانی

به زودی می آییم

سایت در حال بروز رسانی

سایت مخصوص مهندسین
http://m-omran.blog.ir

عصرایران - تیم ملی والیبال ایران در سومین دیدار خود در لیگ جهانی والیبالشکست خورد. شاگردان کواچ در سومین دیدار خارج از خانه خود در لیگ جهانی والیبال با نتیجه مشابه 3-1 شکست خوردند. آنها ست اول و دوم را شکست خوردند ست سوم را پیروز شدند و ست چهارم را هم در حالی که بسیار به تیم لهستان نزدیک بودند بازی را از دست دادند .


تیم ملی و الیبال ایران بازی سوم اش را مقابل لهستان در حالی آغاز کرد که نمایش بسیار بهتری نسبت به دیدار اول و دوم داشت. شاگردان کواچ در این دیدار که مقابل سرویس های سهمگین آمریکا قرار نداشتند بسیار بهتر امتیاز گرفتند اما در ست اول در حالی که می توانستندبسیار بیشتر به لهستان نزدیک شوند 25-20 شکست خوردند. در ست دوم بازی تیم ملی امتیازات بیشتری به دست آورد اما در امتیاز 25-22 شکست خورد. ست سوم تیم ملی بسیار عالی بازی کرد و از رقیب اش پیش افتاد.با این حال و در حالی که می شد این ست با اختلاف 7یا 8 امتیاز به نفع تیم ملی به پایان برسد در نهایت با نتیجه 25-21 به نفع تیم ملی به پایان رسید. در ست چهارم شاگردان کواچ بازی از دست رفته را به خوبی با سرویس های خوب برگرداندند و در امتیاز رالی تا 25 هم پیش رفتند.اما لهستان به 27 رسید و بازی را 3-1 برنده شد. 


آنالیز امتیازات بازی سوم ایران

نظرات  (۱)

دیدی باختیم داداش ؟

ایهی ایهی ی ی ی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی